Ako dostanem moje peniaze späť?


Pokiaľ so šperkom nie ste spokojní, a nechcete ho ani vymeniť za iný šperkmáte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia k Vám. Je dobré, ak nás o vrátení šperku vopred informujete telefonicky na +421 2 2101 1011 alebo e-mailom. Veľmi radi Vám tiež pomôžeme pri výbere iného šperku, veľkosti prsteňa, prípadne dĺžky retiazky.

Formulár na vrátenie alebo výmenu nájdete na stránke v sekcii Všetko o nákupe > Zákaznícky servis > Odstúpenie od zmluvyTento formulár Vás prosíme vyplniť a priložiť k nemu aj originál faktúru s objednávkou.

Dbajte prosím na správne a bezpečné zabalenie šperku. Najvhodnejšie bude, ak ho zabalíte do pôvodného obalu, v ktorom Vám bol doručený, aby sa predišlo jeho možnému poškodeniu. Krabičku je taktiež vhodné zabaliť do bublinkovej fólie, ktorú vložíte do väčšej obálky (prípadne bublinkovej obálky). Zásielku je potrebné tiež poistiť, odporúčame zvoliť poistený list, ktorý bude poistený čiastkou, ktorá zodpovedá hodnote vráteného šperku. Zodpovednosť za to, že k nám šperk dorazí v poriadku a nepoškodený, nesie zákazník. Zásielku neodporúčame posielať dobierkou, alebo balíkom, nakoľko balíky nám pošta nedoručuje, a teda čas na vyriešenie Vašej výmeny alebo vrátenia sa len zbytočne predĺži.

Z tohto dôvodu nás prosím o zásielke vopred informujte, aby sme mali nielen my, ale aj Vy istotu v tom, že k nám Váš balíček dorazí v poriadku, a dostane sa do zodpovedných rúk. Poplatok súvisiaci s odoslaním šperku je pri výmene, prípadne vrátení na náklady zákazníka.

Peniaze častokrát vraciame obratom, alebo v čo najkratšom možnom termíne. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.

 

Tím iZlato 

Súprava z bieleho zlata s briliantmi a topásom 

 

 

 

 

 

 



Fotogaléria